Wednesday, November 19, 2008

谢谢你,Candy!

在信箱里发现了这只小甲虫和它嘴里咬着的信封
迫不及待打开一看,
是Candy写给我的一张卡片

看了很感动,没想到孤僻的我还有在乎我的朋友
很高兴认识你这个特别的朋友,
常常称赞我拍的照很好看,这给了我很大的鼓励,
让我拍照的热忱一直保持下去
也很高兴能和你还有HL一起去拍照。

你的热情和友谊让我的心很温暖哦~

2 comments:

beldry_ambushed said...

thank you so much wee fang! im so blessed to have you as a friend. i think you are one very adorable and brave person. you are not afraid to follow your dreams and be yourself. you don't just imagine the life you want to live, you live in it.

i will definitely miss you. looking forward to our many many photo outings to come (with HL and a few more new photo fanatic khakis too!).

蘆葦 said...

耶~ 能跟你们一起去拍照最开心了~